Vanliga frågor

Vad händer om jag inte har någon tillgång till internet?

Eftersom att krisappen i bakgrunden laddar ner krisplaner och kontakter så är de alltid tillgängliga i mobilen. Detta oavsett om du har tillgång till internet eller inte. Dessvärre så fungerar inte funktionerna för chatt och incidenthantering utan uppkoppling. Vi arbetar med att utöka funktionaliteten i nedkopplat läge.

Tar ni betalt per användare?

Nej. Vi försöker att hålla en så platt och enkel prissättning som möjligt. Du betalar dock för tillgängliga funktioner och antalet maximala användare.

Hur kan vi lita på att er lösning är säker?

Vi arbetar hårt för att erbjuda en så säker lösning som möjligt. Utgångspunkten för vårt arbete är vår informationssäkerhetspolicy. Utefter den arbetar vi med att ta fram en säker produkt och en säker lagringsmiljö för all data som vi behandlar.

All data som skickas till och från appen krypteras mellan vår server och respektive enhet. Appen är även utrustad med ett kodlås som gör att du måste ange en egen personlig kod varje gång du öppnar appen på nytt.

Varför ska man använda en krisapp?

Oförutsedda händelser sker ofta när du befinner dig på fel plats eller vid fel tillfälle. Därför är det viktigt att du alltid har krisplaner och kontaktinformation tillgängliga, vart du än befinner dig.

Genom att utrusta och förbereda ditt team med en krisapp kan du också snabbare komma igång med åtgärande och förebyggande arbete, vilket kan ha en avgörande betydelse för händelsens utgång.