Softcrisis
  • Krisapp
  • Hjälpcenter
Softcrisis
    Menu

    Vanliga frågor och svar

    Svar på vanliga frågor om Softcrisis.

    Fungerar appen utan internet?

    08 Sep 2019

    Fungerar appen utan internet? När du använder Softcrisis app i en mobiltelefon så laddar den automatiskt ner dina krisplaner och kontakter. Det gör att du har tillgång till dem även om du senare skulle sakna tillgång till internet. Logga in i appen för att påbörja nedladdningen För att det ska...

    Läs mer →

    Jag har glömt mitt lösenord, vad gör jag?

    07 Sep 2019

    Jag har glömt mitt lösenord, vad gör jag? Via webben Gå till https://app.softcrisis.se/, fyll i din e-postadress och välj “Glömt lösenordet?”. Efter att du fyllt i din e-postadress och skickat formuläret, får du ett e-postmeddelande med en länk där du kan återställa ditt lösenord. Via appen Vid inloggningsskärmen fyller du...

    Läs mer →

    Varför ser jag inte alla incidenter i mobilen?

    07 Sep 2019

    Varför ser jag inte alla incidenter i mobilen? För att spara på lagringsutrymme i appen och för att göra appen enkel och tydlig så visas bara de 15 senaste incidenterna i appen. Alla incidenter finns däremot fortfarande sparade och går att komma åt genom att logga in i webbgränssnittet.

    Läs mer →
    Softcrisis
    • Sidor
    • Hjälpcenter

    Copyright 2012 - 2021 © Softcrisis AB. All rights reserved.

    • Privacy Policy
    • Priser
    • Villkor
    • FAQ
    • Kontakta oss